Sin categoría

Sempre en solidariedade con ALCOA!!!

Fronte á desastrosa noticia do monopolio ianqui de Alcoa, anunciando o peche da súa fábricas na nosa cidade e en Avilés, desde a Plataforma Galega pola Terceira República ( P3 R ), queremos mostrar o máis enérxico rexeitamento a esta política da patronal e respaldo co persoal.

Entendemos que este conflito non é unha tema illado, senón que forma parte do plan dos grandes capitalistas para salvar os seus excesivos beneficios, adquiridos estes con a nosa suor e sangue. Este feito pon de manifesto o modelo económico imposto a base de deas industrialización e unha avanzada perda de postos de emprego.

Podemos citar como exemplo déala mantelación prevista para as centrais térmicas de Meirama, no 2020, e das Pontes, sobre o 2030, coa escusa de que non cumpren as normativas de actualización necesarias.

La larga campaña para la primera vuelta de las elecciones presidenciales ha terminado con el paso a la segunda de E. Macron y de M. Le Pen. Pese a la fuerte presión para votar, la abstención ha sido del 20%. En esta cifra se encuentran todas las personas que han querido manifestar su rechazo al sistema. Es la posición que hemos defendido y aplicado.

Las diferencias entre los cuatro primeros candidatos son muy reducidas: Logran entre el 19,5% y el 24% de votos, lo que demuestra la estrecha base electoral de los dos candidatos que se van a enfrentar.

El rechazo masivo hacia los representantes de los dos partidos que han gobernado durante cuarenta años, Fillon por la derecha y Hamon por el PS, es uno de los aspectos a destacar de los resultados. El golpe es particularmente severo para el PS, que ya ha explotado.